2013年9月2日 星期一

有無人係美邦驗丁丁係正常,但係係二度驗到有問題?

有無人係美邦驗丁丁係正常,但係係二度驗到有問題?

 節錄自Baby-kingdom

發表於 12-3-21 12:19


比美邦害死呀!!

系美邦CHECK丁丁話好添、再系仁安CHECK形態得1%。

真系害人不淺....

多年前美邦驗過一切正常..但上年去驗竟然一條精虫都冇之後再去家計會驗都係話一條精虫都冇..家計會e生話你可以告美邦, 因e生摸到我c6根本有可能天生沒有輸精管. 搞到我地好嬲仲洗左好多錢做私家ivf如果當年排政府就唔洗咁la..因為做ivf亦都沒有錢告美邦了~

 

我比呢間嘢害c!
好想告佢!原來咁多人比佢呃!

 

上年我係呢間做body check, 報告出左d事,之後我再去睇普通科,專科,佢地都話佢既檢驗方法,準備度好有問題。呢間係唔貴,但真係唔會再幫趁囉
  

我哋都係美邦check咖!c6數據好靚依家點算好?有無jm知出去驗幾$左右?


出去驗到好似系幾舊水、我都系仁安驗血等等、C6就丁丁、照哂副架生才安心無事。如有事就及早治療!

 

公司網址

 

沒有留言:

張貼留言