2013年9月2日 星期一

美邦醫學體檢中心Mobile Medical 不知所謂, 服務差效率低, 生活易應該將它除名

美邦醫學體檢中心Mobile Medical 不知所謂, 服務差效率低, 生活易應該將它除名

 from yahoo blog

http://blog.yahoo.com/_IGOEMSDMQQJBEPRK5NRFFUNNTU/articles/223767 

本人於美邦醫學體檢中心做一般身體檢查, 超聲波及X-RAY
- 無系統, 無先後: 讓我呆等4小時, 給其他「客人」打尖
- 資料混亂, 員工散漫欠專業: 讓我照了不該照的X-RAY, 兩職員又在我面前討論如何照, 如何操作機器
- 化驗職員資格存疑: 大部份均操口音, 著我不要叫他們「醫生」, 還告訴我他們全診所無一合資格醫生, 只是「姑娘」
- 化驗職員技術差: 遇到人生最差一次的抽血, 「職員」只有蠻力將針拔出, 讓我不能止血兼之後瘀了一片
- 化驗設備不專業: 連度高儀器也是兒戲的, 把我度矮了2CM. 提供給你抺汗抺血抺「超聲波」GEL的「紙巾」是廁紙廁所抺手紙! 質地粗糙, 衛生存疑
- 溝通模稜兩可: 檢驗當日已預約時間看報告, 及後再有電話留言稱要會見醫生, 並講出另一個診所名稱, 再致電該留言電話, 「美邦」應電又說找不到我的紀錄
- 國內同胞客人/菲傭尤多: 不是歧視, 首先國內同胞心急緊張, 經常不自覺/不經意打尖, 又或者是職員抵不住他們頻繁催促而讓他們先行, 菲傭中文程度不高, 茫無頭緒, 不知要行左或右, 職員亦不helpful
尚有很多不滿未能盡錄, 稍後會再作補充, 曾將經歷跟其他人分享, 發現有很多人中了招, 其中;
- 報告真實存疑 1: 領取報告, 「醫生」講解大便result, 友人驚訝; 「我都無驗大便, 點解會有大便報告?」 呆了, 「醫生」只輕描談寫道: 「噢, 搞錯咗」
- 報告真實存疑 2: 另一友人看報告, 之前仁安醫院做過話有問道既地方, 「美邦」無話有事, 友人再回醫院, 問題依舊, 究竟, 誰可信賴?
歡迎各位留言評論美邦醫學體檢中心, 亦可給我更正, 以正視聽, 謝謝!





我是去佐敦薈作 婦科檢查-「活得精彩」女性週年身體檢查 (尊貴計劃)
我最後收到的檢驗報告跟我前一年在另一家醫務所的報告沒有很大的出入, 但整個驗身過程跟之前的經驗有很大的分別, 我當然希望我只是唔好彩的一位, 但我跟其他朋友談及美邦, 大家的反應跟我亦是一樣的負面
我當時沒有正式投訴, 但當我「照了不該照的X光」的時候, 我便一併訴說我的經歷, 他們除了淡然說句「唔好意思」亦沒有什麼
補充: 檢驗當日不是繁忙星期六, 而是閒日上午, 但服務仍是混亂

3 則留言:

  1. 尼間野真係好有問題,服務又唔好,總之就係俾錢買難受!
    第一,今日幫媽打電話去訂做一個身體檢查,電話一直打不通。(都已經係正常情況)
    ,之後我留低左個電話號碼,叫佢打反俾我。
    佢又打左去我媽媽到問,搞到勁復雜。


    到我最終打到電話去問預訂時間,佢要我個張單個號碼,我問佢身份證得唔得,佢竟然開始發火,話身份證我地check唔到既bo,無就唔好來la

    我都已經火火地,之後我問佢有全名,可以嗎?
    我講左一次,佢又聽錯,到再問,就甘話:[ 哦,我聽錯] !

    都唔係重點,有咩理由book時間做body check 唔係即時回覆得定唔得既先?
    佢地竟然可以問左我邊段時間就甘就cut我電話,甘叫我預唔預時間做好尼?

    尼d甘既服務態度簡直就係垃圾都不如!!

    回覆刪除